Գազային կաթսաների, այդ թվում՝ Lamborghini, Baxi, Vaillant, Ferroli և այլ նոր մոդելների շատ սեփականատերեր բախվում են նույն խնդրին՝ կաթսան սկսում է աղմկել, թրթռալ կամ անհաճո սուլող ձայն արձակել: Հաճախ մարդիկ կարծում են, որ սա անսարքության արդյունք է, բայց հիմնականում ամեն ինչ շատ ավելի պարզ է և հեշտությամբ վերացվում է։

Ստորև կքննարկենք աղմուկի ամենատարածված պատճառները և իրական եղանակները՝ ինչպես լուծել խնդիրը։

1. Աղմուկի հիմնական պատճառը՝ շրջանառության պոմպը

Յուրաքանչյուր գազային կաթսայի ներսում տեղադրված է շրջանառության պոմպ, որը տաք ջուրը պտտեցնում է ջեռուցման համակարգում։ Շատ կաթսաներում, այդ թվում՝ Lamborghini, Baxi, Vaillant, Ferroli գործարանից պոմպը աշխատում է 3-րդ (առավելագույն) արագության մակարդակով։

Ինչու՞ է հայտնվում աղմուկը։

  • Առավելագույն արագությամբ պոմպը պտտվում է ավելի արագ
  • Ջրի արագ շրջանառությունը ստեղծում է միկրոտատանումներ
  • Այս միկրոտատանումները փոխանցվում են կաթսայի կորպուսի միջոցով → լսվում է աղմուկ

Ջեռուցման դեպքում աղմուկը կարող է մշտական լինել, տաք ջրի տաքացումից հետո՝ կարճաժամկետ (մոտ 20-40 վայրկյան)։

Ինչպե՞ս լուծել խնդիրը։

Ամենապարզ տարբերակը՝

Նվազեցնել շրջանառության պոմպի արագությունը։

Քայլեր՝

  1. Բացել կաթսայի առջևի ծածկը
  2. Գտնել պոմպը (սովորաբար Grundfos կամ համանման)
  3. Փոխարկել այն 3-րդ մակարդակից → 2-րդ մակարդակի
  4. Փակել կաթսայի ծածկը

աղմուկը դառնում է տասնապատիկ քիչ։

2. Տաք հատակի համակարգը ուժեղացնում է աղմուկը

Տաք հատակ ունեցող բնակարանում կա շրջանառության լրացուցիչ պոմպ՝ արդեն տաք հատակի կոլեկտորի վրա։

Երբ երկու պոմպերն էլ աշխատում են առավելագույն պտույտներով (3-րդ գործարանային ռեժիմ), դրանք՝

  • ստեղծում են ավելորդ ճնշում
  • ուժեղացնում են ջրի տուրբուլենտությունը
  • «հզորացնում» են միմյանց տատանումները

Արդյունքում աղմուկը դառնում է ավելի նկատելի։

Լուծումը՝

Կաթսայի ներսի պոմպը փոխարկել 1-ին մակարդակի։

Սա բացարձակապես անվտանգ է՝

  • Ցնցուղի և տաք ջրի ճնշման վրա դա ոչ մի կերպ չի ազդի
  • Տաք հատակը աշխատում է իր սեփական պոմպի միջոցով → նրան բավարար է շրջանառությունը
  • Կաթսային ավելի հեշտ է աշխատել, այն քիչ է աղմկում

3. Արդյո՞ք պետք է անհանգստանալ նոր կաթսայի աղմուկի պատճառով։

90% դեպքերում՝ ոչ։ Պատճառները կապված չեն վնասվածության հետ՝

  • սա գործարանային կարգավորում է պոմպի (առավելագույն արագություն)
  • կոնկրետ մոդելի առանձնահատկություններ (Lamborghini-ն նկատելիորեն ավելի է աղմկում մյուսներից)
  • բնակարանի հիդրավլիկայի առանձնահատկություններ (տաք հատակ + ռադիատորներ)
  • կորպուսի տատանումներ

Եթե նվազեցնել պոմպի արագությունը՝ ձայնը անհետանում է կամ նվազում է մինչև ընդունելի նորմա։

4. Շատ կարևոր խորհուրդ՝ լարման կայունացուցիչ

Lamborghini, Baxi, Vaillant, Ferroli գազային կաթսաները համարվում են ավելի զգայուն էլեկտրամատակարարման որակի նկատմամբ։ Մեր տներում լարման տատանումները սովորական երևույթ են, և դա կարող է հանգեցնել կաթսայի էլեկտրոնիկայի աշխատանքի խափանումների։

Ի՞նչ է տեղի ունենում լարման տատանումների ժամանակ՝

  • կարող է «փչանալ» էլեկտրոնային տախտակը
  • օդափոխիչը կարող է սխալ գործարկվել
  • հայտնվում են այրման սխալներ
  • կարող է փչանալ պոմպը
  • մեծանում է կաթսայի ամբողջական կանգի վտանգը
  • կրճատվում է բոլոր էլեկտրոնային բաղադրիչների ծառայության ժամկետը

5. Ինչու՞ է պետք գազային ֆիլտր

Շատերը չգիտեն, բայց գազի մեջ հաճախ մտնում են փոքր կեղտի կամ ժանգի մասնիկներ խողովակներից։ Սա կարող է՝

  • ստեղծել սուլոց
  • վատացնել այրումը
  • հանգեցնել օդափոխիչի աղմուկի
  • բարձրացնել գազի սպառումը
  • ժամանակի ընթացքում աղտոտել գազային փականը

Գազային ֆիլտրը թանկ չէ, բայց զգալիորեն բարելավում է կաթսայի աշխատանքը, հատկապես Lamborghini-ի դեպքում։

6. Եթե լսվում է սուլոց՝ դա պոմպը չէ

Սուլոցը պոմպի աղմուկը չէ։ Սուլոցը գրեթե միշտ հուշում է տալիս գազի չափազանց մեծ մատակարարման մասին։

Գազը մատակարարվում է ճնշման տակ։ Եթե ճնշումը նորմից բարձր է, կաթսայում ստեղծվում է բնորոշ բարակ սուլոց։

Ի՞նչ անել։

Շատ զգույշ՝

  1. Պտտել գազի փականը 1-2 մմ դեպի նվազեցում
  2. Թույլ տալ կաթսային միանալ
  3. Եթե սուլոցը անհետացել է՝ դուք գտել եք պատճառը

Սա անվտանգ է, քանի որ դուք նվազեցնում եք մատակարարումը, այլ ոչ թե մեծացնում։

7. Աղմուկի այլ հնարավոր պատճառներ (հազվադեպ)

Կարելի է ավելացնել հետևյալ տեխնիկական պահերը՝

  • Օդ համակարգում — երբեմն ռադիատորներում կամ պոմպում հայտնվում է օդային խցան, բայց այն սովորաբար ուղեկցվում է «գալարումով», այլ ոչ թե հավասար աղմուկով
  • Հիդրավլիկ հարված — անճիշտ ճնշում, բայց դա անմիջապես նկատելի է
  • Ջեռուցման ֆիլտրի խցանում — հայտնվում է տատանում բարձր բեռնվածության դեպքում
  • Օդափոխիչ — բայց սա այլ տեսակի ձայն է

Եթե կաթսան նոր է, այս պատճառների հավանականությունը նվազագույն է։

Ամփոփում

Գազային կաթսաները, այդ թվում՝ Lamborghini, Baxi, Vaillant, Ferroli-ի նոր մոդելները, կարող են տալ փոքր աղմուկ՝ և մեծամասնության դեպքում դա նորմալ է։ Հիմնական պատճառը շրջանառության պոմպի աշխատանքն է առավելագույն արագությամբ։ Բավական է՝

  • նվազեցնել պոմպի արագությունը 3-րդ ռեժիմից 2-րդ կամ նույնիսկ 1-ին
  • օգտագործել լարման կայունացուցիչ
  • տեղադրել գազային ֆիլտր
  • սուլման դեպքում՝ նվազեցնել գազի մատակարարումը

Այս գործողություններից հետո կաթսան դառնում է գրեթե անաղմուկ և աշխատում է ամբողջովին ճիշտ։