Գազային կաթսաների, այդ թվում՝ Lamborghini, Baxi, Vaillant, Ferroli և այլ նոր մոդելների շատ սեփականատերեր բախվում են նույն խնդրին՝ կաթսան սկսում է աղմկել, թրթռալ կամ անհաճո սուլող ձայն արձակել: Հաճախ մարդիկ կարծում են, որ սա անսարքության արդյունք է, բայց հիմնականում ամեն ինչ շատ ավելի պարզ է և հեշտությամբ վերացվում է։
Ստորև կքննարկենք աղմուկի ամենատարածված պատճառները և իրական եղանակները՝ ինչպես լուծել խնդիրը։
1. Աղմուկի հիմնական պատճառը՝ շրջանառության պոմպը
Յուրաքանչյուր գազային կաթսայի ներսում տեղադրված է շրջանառության պոմպ, որը տաք ջուրը պտտեցնում է ջեռուցման համակարգում։ Շատ կաթսաներում, այդ թվում՝ Lamborghini, Baxi, Vaillant, Ferroli գործարանից պոմպը աշխատում է 3-րդ (առավելագույն) արագության մակարդակով։
Ինչու՞ է հայտնվում աղմուկը։
- Առավելագույն արագությամբ պոմպը պտտվում է ավելի արագ
- Ջրի արագ շրջանառությունը ստեղծում է միկրոտատանումներ
- Այս միկրոտատանումները փոխանցվում են կաթսայի կորպուսի միջոցով → լսվում է աղմուկ
Ջեռուցման դեպքում աղմուկը կարող է մշտական լինել, տաք ջրի տաքացումից հետո՝ կարճաժամկետ (մոտ 20-40 վայրկյան)։
Ինչպե՞ս լուծել խնդիրը։
Ամենապարզ տարբերակը՝
Նվազեցնել շրջանառության պոմպի արագությունը։
Քայլեր՝
- Բացել կաթսայի առջևի ծածկը
- Գտնել պոմպը (սովորաբար Grundfos կամ համանման)
- Փոխարկել այն 3-րդ մակարդակից → 2-րդ մակարդակի
- Փակել կաթսայի ծածկը
աղմուկը դառնում է տասնապատիկ քիչ։
2. Տաք հատակի համակարգը ուժեղացնում է աղմուկը
Տաք հատակ ունեցող բնակարանում կա շրջանառության լրացուցիչ պոմպ՝ արդեն տաք հատակի կոլեկտորի վրա։
Երբ երկու պոմպերն էլ աշխատում են առավելագույն պտույտներով (3-րդ գործարանային ռեժիմ), դրանք՝
- ստեղծում են ավելորդ ճնշում
- ուժեղացնում են ջրի տուրբուլենտությունը
- «հզորացնում» են միմյանց տատանումները
Արդյունքում աղմուկը դառնում է ավելի նկատելի։
Լուծումը՝
Կաթսայի ներսի պոմպը փոխարկել 1-ին մակարդակի։
Սա բացարձակապես անվտանգ է՝
- Ցնցուղի և տաք ջրի ճնշման վրա դա ոչ մի կերպ չի ազդի
- Տաք հատակը աշխատում է իր սեփական պոմպի միջոցով → նրան բավարար է շրջանառությունը
- Կաթսային ավելի հեշտ է աշխատել, այն քիչ է աղմկում
3. Արդյո՞ք պետք է անհանգստանալ նոր կաթսայի աղմուկի պատճառով։
90% դեպքերում՝ ոչ։ Պատճառները կապված չեն վնասվածության հետ՝
- սա գործարանային կարգավորում է պոմպի (առավելագույն արագություն)
- կոնկրետ մոդելի առանձնահատկություններ (Lamborghini-ն նկատելիորեն ավելի է աղմկում մյուսներից)
- բնակարանի հիդրավլիկայի առանձնահատկություններ (տաք հատակ + ռադիատորներ)
- կորպուսի տատանումներ
Եթե նվազեցնել պոմպի արագությունը՝ ձայնը անհետանում է կամ նվազում է մինչև ընդունելի նորմա։
4. Շատ կարևոր խորհուրդ՝ լարման կայունացուցիչ
Lamborghini, Baxi, Vaillant, Ferroli գազային կաթսաները համարվում են ավելի զգայուն էլեկտրամատակարարման որակի նկատմամբ։ Մեր տներում լարման տատանումները սովորական երևույթ են, և դա կարող է հանգեցնել կաթսայի էլեկտրոնիկայի աշխատանքի խափանումների։
Ի՞նչ է տեղի ունենում լարման տատանումների ժամանակ՝
- կարող է «փչանալ» էլեկտրոնային տախտակը
- օդափոխիչը կարող է սխալ գործարկվել
- հայտնվում են այրման սխալներ
- կարող է փչանալ պոմպը
- մեծանում է կաթսայի ամբողջական կանգի վտանգը
- կրճատվում է բոլոր էլեկտրոնային բաղադրիչների ծառայության ժամկետը
5. Ինչու՞ է պետք գազային ֆիլտր
Շատերը չգիտեն, բայց գազի մեջ հաճախ մտնում են փոքր կեղտի կամ ժանգի մասնիկներ խողովակներից։ Սա կարող է՝
- ստեղծել սուլոց
- վատացնել այրումը
- հանգեցնել օդափոխիչի աղմուկի
- բարձրացնել գազի սպառումը
- ժամանակի ընթացքում աղտոտել գազային փականը
Գազային ֆիլտրը թանկ չէ, բայց զգալիորեն բարելավում է կաթսայի աշխատանքը, հատկապես Lamborghini-ի դեպքում։
6. Եթե լսվում է սուլոց՝ դա պոմպը չէ
Սուլոցը պոմպի աղմուկը չէ։ Սուլոցը գրեթե միշտ հուշում է տալիս գազի չափազանց մեծ մատակարարման մասին։
Գազը մատակարարվում է ճնշման տակ։ Եթե ճնշումը նորմից բարձր է, կաթսայում ստեղծվում է բնորոշ բարակ սուլոց։
Ի՞նչ անել։
Շատ զգույշ՝
- Պտտել գազի փականը 1-2 մմ դեպի նվազեցում
- Թույլ տալ կաթսային միանալ
- Եթե սուլոցը անհետացել է՝ դուք գտել եք պատճառը
Սա անվտանգ է, քանի որ դուք նվազեցնում եք մատակարարումը, այլ ոչ թե մեծացնում։
7. Աղմուկի այլ հնարավոր պատճառներ (հազվադեպ)
Կարելի է ավելացնել հետևյալ տեխնիկական պահերը՝
- Օդ համակարգում — երբեմն ռադիատորներում կամ պոմպում հայտնվում է օդային խցան, բայց այն սովորաբար ուղեկցվում է «գալարումով», այլ ոչ թե հավասար աղմուկով
- Հիդրավլիկ հարված — անճիշտ ճնշում, բայց դա անմիջապես նկատելի է
- Ջեռուցման ֆիլտրի խցանում — հայտնվում է տատանում բարձր բեռնվածության դեպքում
- Օդափոխիչ — բայց սա այլ տեսակի ձայն է
Եթե կաթսան նոր է, այս պատճառների հավանականությունը նվազագույն է։
Ամփոփում
Գազային կաթսաները, այդ թվում՝ Lamborghini, Baxi, Vaillant, Ferroli-ի նոր մոդելները, կարող են տալ փոքր աղմուկ՝ և մեծամասնության դեպքում դա նորմալ է։ Հիմնական պատճառը շրջանառության պոմպի աշխատանքն է առավելագույն արագությամբ։ Բավական է՝
- նվազեցնել պոմպի արագությունը 3-րդ ռեժիմից 2-րդ կամ նույնիսկ 1-ին
- օգտագործել լարման կայունացուցիչ
- տեղադրել գազային ֆիլտր
- սուլման դեպքում՝ նվազեցնել գազի մատակարարումը
Այս գործողություններից հետո կաթսան դառնում է գրեթե անաղմուկ և աշխատում է ամբողջովին ճիշտ։

