«ՊՐՈ ՔԸՆՍԱԼԹԻՆԳ» ՍՊԸ

(0 գնահատական )

Կոնտակտներ

Հասցե:
Հեռախոս 1: +37455444252
Հեռախոս 2: +37498955336
Աշխատանքային ժամեր:
Երկուշաբթի 09:00 - 18:00
Երեքշաբթի 09:00 - 18:00
Չորեքշաբթի 09:00 - 18:00
Հինգշաբթի 09:00 - 18:00
Ուրբաթ 09:00 - 18:00
Շաբաթ Փակ է
Կիրակի Փակ է

Կազմակերպության մասին

Պատճառներ որոնց համար անհրաժեշտ է  ձեռքբերել գնումների հետ կապված խորհրդատավական ծառայությունները մեր կազմակերպությունից

  • Գնումների բարդ աշխարհում խորհրդատվական ծառայությունները առանցքային դեր են խաղում կազմակերպություններին ուղղորդելու կանոնակարգերի, ռազմավարական պլանավորման և գնումների գործընթացների իրականացման լաբիրինթոսում: Այս ծառայությունները միայն ապրանքներ, ծառայություններ և աշխատանքներ գնելը չեն. դրանք ներառում են գործունեության ավելի լայն շրջանակ, որոնք ապահովում են համապատասխանությունը, արդյունավետությունը և փողի արժեքը:
  • Հայաստանի օրենսդրությունը ապահովում է գնումների գործընթացների շրջանակ, որը ներառում է որոշակի դեպքերում լիազորված պաշտոնյաների կողմից քրեական, վարչական կամ դատական ​​վարույթ: Սա ընդգծում է գնումների գործունեության մեջ թափանցիկության և հաշվետվողականության կարևորությունը: Ավելին, գնումների գործընթացը ղեկավարվում է մի շարք կանոնակարգերով, որոնք ապահովում են նախնական հսկողությունը, պայմանագրի կատարումը, կառավարումը և ֆինանսավորումը:
  • Գնումների պլանը կարևոր փաստաթուղթ է, որը ուրվագծում է գնումների բնույթը, սահմանում է ընտրության չափանիշները և հիմք է ստեղծում կատարման փուլում հանրային վերահսկողության համար: Այն երաշխավորում է, որ գնումների գործընթացը ոչ միայն արդար է, այլև բաց է ստուգման համար՝ դրանով իսկ նվազագույնի հասցնելով կոռուպցիայի ռիսկը և խթանելով հանրային վստահությունը:
  • Գնումների խորհրդատվական ծառայությունները կարող են օգնել կազմակերպություններին կողմնորոշվել այս կանոնակարգերում՝ տրամադրելով փորձ, սահմանելով ապրանքների և ծառայությունների առանձնահատկությունները և ապահովելով, որ գնումների գործընթացի բոլոր փուլերն իրականացվեն օրենքին համապատասխան: Այս ծառայությունները կարող են նաև աջակցել պայմանագրերի կատարման և կառավարման հանրային մոնիտորինգին, ինչը կարևոր է գնումների գործընթացի ամբողջականությունը պահպանելու համար: 
  • Եզրափակելով, գնումների խորհրդատվական ծառայություններն անփոխարինելի են այն կազմակերպությունների համար, որոնց նպատակն է իրականացնել իրենց գնումների գործունեությունը օրինական, արդյունավետ և թափանցիկ եղանակով: Ճիշտ առաջնորդությամբ կազմակերպությունները կարող են հասնել գնումների իրենց նպատակներին՝ պահպանելով ազնվության և հանրային հաշվետվողականության ամենաբարձր չափանիշները:

Պատճառներ որոնք թույլ կտան ձեզ, վստահել մեզ։

1.     Համբավ (Ապահովում ենք որակյալ ծառայությունների հետևողական մատուցում։ Հավատարիմ ենք էթիկայի չափանիշներին:)

2.     Հուսալիություն (Դուք կարող եք վստահ լինել, որ մենք մատուցում ենք խոստացած ծառայությունները ժամանակին:)

3.    Փորձ և գիտելիքներ (Պետական գնումների ոլորտում բարձր մակարդակի փորձ և գիտելիքներ գործընկեր կազմակերպություններում, որի հիմքում ընկած է կազմակերպության փորձառությունը, մեր թիմի անդամների որակավորումներն ու հավաստագրերը, ինչպես նաև հաջողության պատմությունները կամ դեպքերը:)

4.     Ճշգրիտ և ժամանակին կազմված, ներկայացված հաշվետվություններ (Հավաստիացնում ենք, որ կարող ենք ապահովվել ճշգրիտ և ժամանակին կազմված, ներկայացված հաշվետվություններ)

5.    Արագ արձագանք (Հաճախորդները կարող են հեշտությամբ և օրվա ցանկացած պահին կապ հաստատել մեզ  հետ, եթե ունեն հարցեր կամ մտահոգություններ)

6.    Հաճախորդների կողմից տրված բնութագրեր

7.     Տվյալների անվտագություն և պաշտպանություն (Առաջնահերթություն ենք տալիս տվյալների անվտանգությանն ու պաշտպանությանը: Իրականացնում ենք անվտանգության ուժեղացման միջոցառումներ, ինչպիսիք են գաղտնագրումը, անվտանգ ֆայլերի փոխանցման արձանագրությունները և անվտանգ պահեստավորման համակարգերը։ Վստահեցնում ենք, որ Ձեր զգայուն տեղեկատվությունը ապահով ձեռքերում է:)

8.    Համապատասխանություն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքին, «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի»՝ ՀՀ Կառավարությաւն 04.05.2017թ.–ի 526-Ն որոշմանը և այլ իրավական ակտերին (Առաջնահերթություն ենք տալիս «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքին, «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի», ՀՀ Կառավարությաւն 04.05.2017թ.–ի 526-Ն որոշմանը և այլ իրավական ակտերին համապատասխանությանը: Կիրառում ենք օրենքների և իրավական ակտերի մանրակրկիտ իմացությունը,  հետևում ենք փոփոխություններին և լավագույն փորձին, ինչի արդյունքում հաճախորդների գործերը կարգավորվում ենք ըստ պահանջի և պատասխանատվությամբ:)

9.    Արդյունավետ և կառուցողական հաղորդակցություն (Հստակ և ժամանակին հաղորդակցություն հաճախորդների հետ: Հաճախորդներին իրենց գործերի առաջընթացի մասին տեղեկացված պահելը, նրանց հարցերին ու մտահոգություններին անհապաղ լուծումները տալը:)

10.  Հաճախորդակենտրոն մոտեցում (Կենտրոնանում ենք հաճախորդների կարիքների և շահերի վրա, որի արդյուքնում հատկացնում ենք ժամանակ՝ հասկանալու նրանց եզակի նպատակները, տրամադրելով անհատականացված լուծումներ և առաջարկելով ակտիվ խորհուրդներ և ուղղորդումներ:)

11.   Ապացուցված փորձ (Կներկայացնենք մեր ձեռքբերումները, հաճախորդների դրական արձագանքները և նրանց հետ երկարատև հարաբերությունները, որի հիմքն է հանդիսացել մեր կազմակերպության հուսալի և արժեքավոր գնումների հետ կապված խորհրդատվական ծառայությունների մատուցումը։

12.   Պրոֆեսիոնալիզմ և հաճախորդակենտրոն վարքագիծ (Մենք պաշտպանում են պրոֆեսիոնալիզմը և էթիկայի չափանիշները: Մեր աշխատանքի բոլոր ասպեկտներում դրսևորում ենք ազնվություն և հաճախորդակենտրոն վարքագիծ, ներառյալ հաշվետվությունները, համապատասխանությունը և գաղտնիությունը)