Կադրային հաշվապահություն, կադրային գործի վարում

0 (0 գնահատական )

«ՊՐՈ ՔԸՆՍԱԼԹԻՆԳ» ՍՊԸ

Աշխատանքային ժամեր:
Երկուշաբթի 09:00 - 18:00
Երեքշաբթի 09:00 - 18:00
Չորեքշաբթի 09:00 - 18:00
Հինգշաբթի 09:00 - 18:00
Ուրբաթ 09:00 - 18:00
Շաբաթ Փակ է
Կիրակի Փակ է

1. Ի՞նչ է կադրային հաշվապահությունը և ի՞նչ է կադրային գործի վարումը։

Կադրային հաշվապահությունը և կադրային գործի վարումը ընկերությունների ու կազմակերպությունների կառավարման կարևոր բաղադրիչներ են, որոնք պատասխանատու են աշխատակիցների հետ կապված փաստաթղթերի վարման և իրավական համապատասխանության ապահովման համար: Չնայած այս տերմիններն օգտագործվում են հաճախ միաժամանակ, դրանք ունեն որոշակի տարբերություններ՝ կապված իրենց նպատակների և գործընթացների հետ:

Կադրային հաշվապահություն

Կադրային հաշվապահությունը վերաբերում է աշխատողների հաշվառմանը, որը ներառում է աշխատավարձի հաշվարկը, հարկերի վճարումը և այլ ֆինանսական և իրավական հարցերի լուծումը: Այս գործընթացն է ապահովում, որ աշխատողներին վճարումները կատարվեն ճիշտ և ժամանակին՝ համաձայն ընկերության կանոնակարգերի և պետության հարկային և աշխատանքային օրենսդրության պահանջների:

Կադրային հաշվապահության հիմնական ֆունկցիաներն են՝

  • Աշխատավարձի հաշվարկ՝ ներառյալ հարկերի, սոցիալական վճարների պահումները:
  • Տարեկան հաշվետվությունների կազմում՝ աշխատավարձերի, բոնուսների և այլ վճարումների վերաբերյալ:
  • Փաստաթղթերի կարգավորում՝ կապված աշխատավարձերի, արձակուրդների և հիվանդության թերթիկների հետ:
  • Հարկային և սոցիալական վճարների հաշվարկ և փոխանցում:
  • Վճարային փաստաթղթերի պահպանում՝ համաձայն օրենսդրության պահանջների:

Կադրային գործի վարում

Կադրային գործի վարումը շատ ավելի լայն հասկացություն է, որը վերաբերում է աշխատակիցների հետ կապված բոլոր վարչական և իրավական հարցերին։ Այս ոլորտը ներառում է աշխատակիցների ընդունման, աշխատանքի պայմանագրերի կազմման, աշխատանքից ազատվելու, արձակուրդների տրամադրման, ինչպես նաև անձնական գործերի պահպանումը:

Կադրային գործի վարման հիմնական բաղադրիչներն են՝

  • Աշխատակիցների ընդունում՝ նոր աշխատողների ընդունման և աշխատանքի պայմանագրերի պատրաստման գործընթացը:
  • Աշխատակիցների անձնական գործերի պահպանում՝ աշխատակցի բոլոր կարևոր փաստաթղթերը՝ անձնական տվյալներից մինչև աշխատանքի անցնելու հրամաններ:
  • Արձակուրդների, հիվանդության թերթիկների վարում՝ արձակուրդների հաշվառում և վճարման կազմակերպում:
  • Աշխատանքի պայմանագրերի փոփոխություն և լուծարում՝ պայմանագրերի փոփոխությունների, խզման կամ ազատման գործընթացների կազմակերպում:
  • Տարբեր վարչական հարցեր՝ ներառյալ աշխատակիցների կրթության և վերապատրաստման կազմակերպումը:

Հիմնական տարբերությունները

  • Կադրային հաշվապահությունը կենտրոնացած է ֆինանսական գործարքների և հաշվետվությունների վրա, որոնք կապված են աշխատակիցների վճարների, հարկերի և ֆինանսական այլ գործառույթների հետ:
  • Կադրային գործի վարումը ավելի լայն է և ներառում է աշխատանքային իրավունքի հարցերը, փաստաթղթային վարման պրոցեսները, ինչպես նաև աշխատակիցների վարչական և գործադիր հարցերը:

Երկու գործընթացներն էլ անհրաժեշտ են կազմակերպությունների համար՝ աշխատակիցների հետ կապված բոլոր իրավական, ֆինանսական և փաստաթղթային հարցերը ճիշտ և պատշաճ կերպով լուծելու համար։

Եթե ուզում ես ավելի խորքային գրել այս մասին բլոգում, կարող ենք անդրադառնալ օրինակներին կամ համեմատել այս գործընթացները իրական կյանքում։

2. Ի՞նչ է ներառում առաջարկվող ծառայության մեջ։

  1. Աշխատողների՝ աշխատանքի ընդունման և ազատման փաստաթղթավորում:
  2. Աշխատանքային պայմանագրերի կազմում:
  3. Աշխատանքային հարաբերությունների փաստաթղթավորում՝ օրենսդրությանը համապատասխան:
  4. Պաշտոնի անձնագրի կազմում:
  5. Աշխատավարձի հաշվարկ:
  6. Արձակուրդների վերջնահաշվարկի և նպաստների հաշվարկ:
  7. Հարկային հաշվետվությունների կազմում և հանձնում։

3. Ի՞նչ հնարավորություններ է տալիս ծառայությունը ձեր կազմակերպությանը։

  1. Խուսափել ավելորդ տուգանքներից՝ ունենալով օրենսդրությանը համապատասխան փաստաթղթավորում:
  2. Խուսափել աշխատակիցների հետ կոնֆլիկտային իրավիճակներից՝ աշխատանքային հարաբերությունների վերաբերյալ:
  3. Փաստաթղթերի մշակում՝ աշխատանքային օրենսդրությանը համապատասխան:

4. Ի՞նչ առավելություններ է տալիս ծառայությունը ձեր կազմակերպությանը։

  1. խնայում եք ժամանակ,
  2. ապահովագրում եք ձեզ տեխնիկական և մասնագիտական հնարավոր սխալներից,
  3. բացառում եք ինֆորմացիայի կորուստը։
Ծառայության արժեքը սկսած: 200000 AMD
Սպասարկման միջին ժամանակ: 1 տարի
Կատեգորիա: Հաշվապահություն

Լրացուցիչ տեղեկություններ

Ֆինանսական հաշվետվությունների կազմում

Հարկերի պատրաստում և ներկայացում

Աշխատավարձի հաշվարկում

Բյուջետավորում և կանխատեսում

Հաշիվների վճարման և ստացման կառավարում

Դրամական հոսքերի կառավարում

ԱԱՀ համապատասխանություն և հաշվետվություն

Կորպորատիվ ֆինանսական խորհրդատվություն

Արտապատվիրատու ֆինանսական տնօրենի ծառայություն

Աուդիտի աջակցություն և պատրաստում

Հարկային պլանավորում և ռազմավարություն

Ֆինանսական ռիսկերի կառավարում

Ստարտափ ֆինանսական խորհրդատվություն

Կարծիքներ
Թողնել կարծիք
Այս ծառայությունը դեռ գնահատված չէ: